|
Érdi Tibor jr. - Kerék István
#H2 Ford Sierra Cosworth 4x4
|
E3
|
13:42.4
|
|
105.5
|
|
Wirtmann Ferenc - Kerekes József
#302 Ford Escort RS
|
D3
|
14:12.6
|
+30.2 +30.2 |
101.8
1.25
|
|
Nagy Dávid - Nagy János
#311 Lada VFTS
|
E5
|
14:34.5
|
+52.1 +21.9 |
99.2
2.16
|
|
Spindler Jenő - Csizmadia Csaba
#305 Opel Kadett GSi
|
E3
|
14:36.9
|
+54.5 +2.4 |
98.9
2.26
|
|
Balogh Sándor - Taskó András
#304 Fiat 131 Racing
|
D3
|
14:43.5
|
+1:01.1 +6.6 |
98.2
2.54
|
|
Csukovics István - Kari
#307 Lada 21013
|
D2
|
14:44.4
|
+1:02.0 +0.9 |
98.1
2.57
|
|
Müller Roland - Müller Roland
#309 Lada VAZ 2101
|
D2
|
14:46.9
|
+1:04.5 +2.5 |
97.8
2.68
|
|
Kalapács Zsolt - Mohácsi László
#303 Opel Kadett C Coupe
|
D3
|
14:50.5
|
+1:08.1 +3.6 |
97.4
2.83
|
|
Kóka Tamás - id.Kóka Tamás
#331 BMW 316
|
E3
|
15:14.3
|
+1:31.9 +23.8 |
94.9
3.81
|
|
Szombathelyi Péter - Heffner Gergő
#322 Lada VFTS
|
E5
|
15:14.6
|
+1:32.2 +0.3 |
94.9
3.83
|
|
Rakovszky Levente - Réti Attila
#313 Lada VFTS
|
E5
|
15:29.0
|
+1:46.6 +14.4 |
93.4
4.42
|
|
Hankó László - Kelecsényi Csaba
#315 Lada 2107
|
E2
|
15:32.2
|
+1:49.8 +3.2 |
93.1
4.56
|
|
Szőnyi Péter - Szabó Gergely
#310 Suzuki Swift GTi
|
E1
|
15:51.5
|
+2:09.1 +19.3 |
91.2
5.36
|
|
Mérai Róbert - Litkei Tamás
#335 Audi Quattro
|
D4
|
16:01.4
|
+2:19.0 +9.9 |
90.2
5.77
|
|
Dornai Tibor - Csáki Zsuzsanna
#316 Lada 2101-1
|
D2
|
16:08.5
|
+2:26.1 +7.1 |
89.6
6.06
|
|
Mang Huba - Béres Unicum Attila
#334 Škoda Favorit
|
E1
|
16:10.4
|
+2:28.0 +1.9 |
89.4
6.14
|
|
Funcs Tamás - Gerhardt Dorottya
#339 Lada 21053
|
E2
|
16:12.6
|
+2:30.2 +2.2 |
89.2
6.23
|
|
Pap Dániel - Magyar Péter
#345 Lada 2015
|
E1
|
16:21.2
|
+2:38.8 +8.6 |
88.4
6.59
|
|
Trexler Zoltán - Mésziati
#337 Volkswagen Golf
|
E3
|
16:45.2
|
+3:02.8 +24.0 |
86.3
7.59
|
|
Auszmann Gyula - Szabó János
#321 Polski Fiat Polonez
|
D3
|
16:59.8
10.0
|
+3:17.4 +14.6 |
85.1
8.19
|
|
Balu - Varga Vivien
#336 Lada 2105
|
E2
|
17:00.6
|
+3:18.2 +0.8 |
85.0
8.22
|
|
Schneer László - Greffer Lajos
#320 Lada 2101
|
D1
|
17:08.5
|
+3:26.1 +7.9 |
84.4
8.55
|
|
Tógyer Imre - Gerendás Ádám
#323 Toyota Corolla
|
E2
|
17:28.0
|
+3:45.6 +19.5 |
82.8
9.36
|
|
Pesti Tamás - Pallagi Bálint
#325 Suzuki Swift
|
E7
|
17:36.3
|
+3:53.9 +8.3 |
82.1
9.71
|
|
Emödi Balázs - Tasi Csaba
#338 Fiat 124
|
C3
|
17:49.2
|
+4:06.8 +12.9 |
81.1
10.24
|
|
Tóth István - Kopasz
#324 Škoda S120S
|
C1
|
17:49.2
|
+4:06.8 |
81.1
10.24
|
|
dr.Megyaszai Gergő - Bónácz János
#328 Škoda 120L
|
E1
|
17:50.6
1:30.0
|
+4:08.2 +1.4 |
81.0
10.30
|
|
Serényi András - Serényiné Szlatnik Bernadett
#342 Trabant 601 S
|
E1
|
18:01.4
|
+4:19.0 +10.8 |
80.2
10.75
|
|
Kanyik Antal - Szokol Péter
#319 Polonez 2000 Gr. B
|
E6
|
18:12.6
1:20.0
|
+4:30.2 +11.2 |
79.4
11.21
|
|
Üveges Gábor - Nagy Mariann
#341 Lada Samara
|
E2
|
18:15.0
|
+4:32.6 +2.4 |
79.2
11.31
|
|
Mekler László - Mekler Mikó Edit
#332 Lancia 037 Rally
|
E6
|
18:15.0
|
+4:32.6 |
79.2
11.31
|
|
Dunavölgyi János - Wilk Péter
#326 Lada 2108 Samara
|
E1
|
18:15.0
|
+4:32.6 |
79.2
11.31
|
|
Zsolna József - Zsolna Mercédesz
#318 Lada 2107
|
E2
|
18:25.0
10.0
|
+4:42.6 +10.0 |
78.5
11.73
|
|
Bolya Tamás - Szomolányi Balázs
#340 Opel Corsa Gsi
|
E2
|
18:40.8
1:00.0
|
+4:58.4 +15.8 |
77.4
12.38
|
|
Ripszám Ernő - Hajós Ödön
#329 Trabant 601
|
E1
|
19:04.4
|
+5:22.0 +23.6 |
75.8
13.36
|
|
Magoss Péter - Kincses Erika
#H6 Subaru Legacy 2.0 4WD Turbo
|
E3
|
24:13.2
|
+10:30.8 +5:08.8 |
59.7
26.17
|